شما در حال مشاهده هستید با هوش مصنوعی، مردگان خود را زنده کنید!!

با هوش مصنوعی، مردگان خود را زنده کنید!!

هوش مصنوعی در دنیای امروز پیشرفت‌های زیادی داشته است و تا به امروز در صنعت‌های مختلفی کاربرد داشته است، که یک امر جدانشدنی در دنیای امروز به شمار می‌رود، اما هوش مصنوعی  Deep Nostalgia در دنیا سر و صداهای زیادی ایجاد کرده است، ابزار جدیدی در صنعت هوش‌مصنوعی  که امکان متحرک کردن تصاویر قدیمی را فراهم کرده است.

خاطرات در عکس‌ها و فیلم‌ها زنده می‌شوند.

عکس مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، اجداد، بزرگان و کسانی که دیگر در دنیای ما نیستند برای همه سرشار از احساسات و خاطرات مختلف است، این‌بار هوش مصنوعی به کمک کسانی آمده است، که برای دیدن ویدیوهای رفتگان خود خوش‌شانس نبودند و از آن‌ها ویدیو ندارند.

هوش مصنوعی، خاطرات را زنده‌تر می‌کند.

اپیلیکیشن مشهور شجره‌نامه، به عکس‌ها جان می‌بخشد.

اپلیکیشن شجره‌نامه مشهور MyHeritage با تکیه بر فناوری دیپ فیک قابلیتی برای جان بخشیدن به تصاویر قدیمی ارائه کرده؛ ویژگی جدیدی به نام DeepNostalgia که به کمک هوش مصنوعی عکس‌های قدیمی را زنده می‌کند.این ابزار برپایه‌ی هوش مصنوعی است که تصاویر قدیمی را زنده می‌کند.

قابلیت جدید MyHeritage می‌تواند با اسکن دقیق چهره افراد در تصاویر سیاه و سفید، چشم و دهان و اعضای چهره آن‌ها را به حرکت درآورد، دیپ نوستالژیا در حال حاضر 10 انیمیشن مختلف دارد که همه‌ آن‌ها را می‌توانید یک به یک روی تصاویر قدیمی امتحان کنید. اپلیکیشن MyHeritage اعمال فیلتر را در ده تا بیست ثانیه  انجام می‌دهد و در نهایت امکان اشتراک‌گذاری خروجی‌ها را برایتان فراهم کرده.

تبدیل تصویر عادی به تصویر متحرک توسط هوش مصنوعی.
این عکس یک نمونه از عکس‌های متحرک شده توسط نرم‌افزار است.

در حقیقت،  MyHeritage یک اپلیکیشن شجره‌نامه است. این اپلیکیشن در واقع بزرگترین شجره‌نامه دیجیتالی دنیا هم هست.

برای استفاده از این  ابزار تحت‌ ‌وب باید، حساب کاربری ایجاد کنید. 

برای کار با ابزار هوش مصنوعی جدید MyHeritage، می‌توانید وارد صفحه‌ی آن در وب‌سایت رسمی شرکت شوید، سپس یک تصویر درون آن آپلود کنید. پس از اینکار، فرایند بطور خودکار انجام می‌شود. پیش از اینکه عکس موردنظرتان متحرک شود، کیفیت آن بهبود پیدا می‌کند و یک فایل گیف از آن ساخته می‌شود. پس از ثبت‌نام در پلتفرم، پنج انیمیشن رایگان دریافت می‌کنید. اگر به انیمیشن‌های بیشتر علاقه‌مند بودید، در ازای دریافت آن‌ها باید پول پرداخت کنید.

این سرویس امنیت عکس‌های شمارا تضمین می‌کند.

طبق گفته این کمپانی، این سرویس تصاویر شما را در اختیار هیچ فرد یا شرکتی قرار نمی‌دهد. علاوه بر این، در صفحه اصلی نوشته شده که تصاویری که بدون ثبت نام کامل درون سرویس آپلود شده باشند، برای حریم خصوصی کاربران بطور خودکار حذف می‌شوند.

این سرویس و هوش مصنوعی در روزهای گذشته مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و ویدیوهای زیادی از آن در توییتر منتشر شده. 

بسیاری از کاربران فضای مجازی، این تبدیل تصاویر را واقع‌گرایانه می‌بینند، درحالی که شماری دیگر می‌گویند:نتایج حاصل از Deep Nostalgia در عین شگفت‌انگیز‌بودن، ترسناک به‌نظر می‌رسند.

اما خود شرکت می‌گوید:می‌داند ممکن است بسیاری از افراد پس از دیدن نتایج ابزار Deep Nostalgia حس وحشت  ‌به آن پیدا کنند. اما برخی از کاربران عاشق Deep Nostalgia هستند و قابلیت‌های آن را جادویی می‌دانند.

اخبار دنیای تکنولوژی را در سایت نوآیین بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید