شما در حال مشاهده هستید دپارتمان آموزش و مشاوره شرکت نوآیین شروع به فعالیت کرده است.

دپارتمان آموزش و مشاوره شرکت نوآیین شروع به فعالیت کرده است.

اگر کسی آموزش را نادیده بگیرد. تا پایان زندگی اش لنگ گام برمی دارد : ارسطو
اگر کسی آموزش را نادیده بگیرد. تا پایان زندگی اش لنگ گام برمی دارد : ارسطو

دپارتمان آموزش شرکت نوآیین به منظور آموزش نیروهای متخصص در حوزه بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات و همچنین ارتقای مهارت‌های توسعه فردی کارشناسان و مدیران مؤسسات آموزشی و شرکت‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و ایجاد هم‌افزایی در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه فضای آموزشی و تحقیقاتی هدفمند، منسجم و کاربردی با رویکرد تقویت اقتصاد دانش بنیان با حمایت جمعی از اساتید بین المللی تحت نظارت مستقیم “Golden Idea Business School (GIBS)” فعالیت خود را به صورت حضوری (در کشورهای ایران و امارات) و مجازی (ویژه کلیه فارسی زبانان در سراسر دنیا) آغاز نموده است.

سایت دپارتمان آموزش:https://education.noaein.com/

دپارتمان آموزش در چه حیطه‌هایی مشغول به آموزش و مشاوره می‌باشد:

رشد و توسعه فردی:

“با رویا و خیال پردازی به چیزی که در ذهن دارید تبدیل نخواهید شد. بلکه باید تیشه به دست بگیرید و ناخالصی‌های وجود خود را برای تبدیل شدن به فردی که در سر دارید بتراشید.”.( هنری دیوید ثورو)

توسعه فردی شامل گروهی از فعالیت‌ها و مهارتهایی است که یادگیری آن ها به ما کمک می‌کند در روابط اجتماعی، کاری و تحصیلی بهتر عمل کنیم.مجموعه این اتفاقات شانس ما را برای پیشرفت در سطوح مختلف بیشتر می‌کند.

در بخش رشد و توسعه‌فردی دپارتمان آموزش سعی داریم بابرگزاری وبینارها و آموزش‌هایی مانند: مهارت‌های ارتباطات کلامی و غیرکلامی، هوش هیجانی، مدیریت زمان و… به شما برای داشتن زندگی بهترکمک کنیم.

کارآفرینی:


قطعا رویای کارآفرین شدن برای بسیاری وجود دارد، اما دلیل موفقت تعداد کمی از کسانی که به سمت کارآفرینی می‌روند، چیست؟

آموزش پذیر بودن عنصراصلی دررسیدن به موفقیت خصوصا در حوزه کارآفرینی است.

در دپارتمان آموزش تلاش می‌کنیم با برگزاری دوره‌های کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار توسط اساتید برتر، شمارا در این راه همراهی کنیم.

مدیریت رهبری سازمانی:

رهبری یکی از پنج وظیفهاصلی مدیران محسوب می‌شود. رهبری یعنی هنر نفوذ بر همکاران به نحوی که آن‌ها به‌صورت داوطلبانه و از روی رغبت فعالیت‌های از پیش تعیین‌شده‌ای را در چارچوب اهداف معینی انجام دهند. 

مدیریت رهبری سازمانی فرایندی که مدیریت می‌کوشد تا با ایجاد انگیزه و ارتباطی مؤثر انجام سایر وظایف خود را در تحقق اهداف سازمانی تسهیل و کارکنان را از روی میل و علاقه به انجام وظایفشان ترغیب کند؛ بنابراین رهبری جزئی از مدیریت است و این وظیفه مانند برنامه‌ریزی، سازماندهی و کنترل نیز از وظایف مدیر است.

فناوری اطلاعات:

و…

دپارتمان آموزش شرکت نوآیین در بخش‌های مختلفی دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

دپارتمان آموزش و مشاوره نوآیین خدمات ویژه‌ای نیز ارائه می‌دهد:

دوره آموزش اختصاصی:

درصورت درخواست سازمان ها، شرکت های دولتی و خصوصی و مؤسسات آموزشی مبنی بر آموزش مدیران یا کارکنان مجموعه به صورت اختصاصی، پس از انتخاب سرفصل های مورد نظر، دوره های آموزشی در محل سازمان یا شرکت توسط اساتید “دپارتمان آموزش شرکت نوآئین” برگزار و پس از پایان آموزش برای کلیه شرکت کنندگان گواهینامه معتبر صادر خواهد شد.

دپارتمان آموزش شرکت نوآیین دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار می‌کند.

کلینیک مشاوره نوآیین:

 کلینیک مشاوره نوآئین” تحت حمایت جمعی از مشاورین بین المللی از طریق امضا قرارداد با شرکت های مشاور بازاریابی و فروش بین المللی با گردآوری متخصصان مجرب، یکی از قوی ترین هسته های بازاریابی و فروش کشور را ایجاد نموده است. مشاوران ارشد در کلینیک مشاوره بازاریابی و فروش با تلاش مستمر و منسجم در کنار صنایع مختلف کشور، مفتخر به کسب دستاوردی نو و اثربخش در زمینه برنامه ریزی فرایندهای سیستماتیک بازاریابی و فروش یکپارچه و سیستماتیک جهت توانمند سازی و ارتقاء کسب و کار، در داخل و خارج از کشور گردیده‌اند. هدف از تدوین و پیاده‌سازی این مدل، برنامه ریزی بازاریابی فروش تضمینی، افزایش سهم بازار و ارتقای سطح برند شرکت ها می باشد.http://www.education.noaein.com

مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های کسب‌وکار خود برگزار کنید.

برای درخواست مشاوره رایگان در هرکدوم از حیطه‌های شرکت نوآیین و ارتباط باکارشناسان مربوطه به کلیک کنید و فرم مشاوره را پر کنید.(لینک به بخش مشاوره)
http://www.noaein.com



در تلاشیم بابرگزاری دوره‌های آموزشی باکیفیت و کمک از اساتیدبرتر برای شما عزیزان محیطی سالم و کاربردی را فراهم کنیم، تادر تمام حیطه‌ها بهترین خودتان باشید.

جهت ارتقای کیفیت خدمات آکادمی در بخش آموزش، شما نیز با نظرات خود ما را همراهی نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید