شما در حال مشاهده هستید 6امین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ‌

6امین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ‌

مهندس امین خلیل یزدی نماینده شرکت فناوری نوآیینhttp://www.noaein.com

شرکت نوآیین به نمایندگی مهندس امین خلیل یزدی در ششمین دوره انتخابات هیات‌مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای(نصر) استان کرمان با کسب رای لازم شرکت‌کنندگان به عنوان دبیرسازمان برگزیده شد.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور

نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در اجرای ماده 12 قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزارهای رایانه ای و حمایت عملی از حقوق یادشده درآن، با تلاش دست‌اندرکاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، جهت نظم بخشی و ساماندهی فعالیت های تجاری رایانه ای مجاز، با هدف تنظیم‌گری مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه ای براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم و آیین نامه مصوب هیات وزیران تیرماه سال 1384 فعالیت خود را آغاز نمود و با ادغام انجمن شرکتهای انفورماتیک ایران به عنوان سازمانی مردم نهاد در شش سال گذشته در این زمینه فعال بوده است. https://services.irannsr.org/

نظام صنفی رایانه ای ایران، در استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمان، فارس، یزد، مازندران، گیلان، همدان، خراسان رضوی، گلستان، قم ، مرکزی، قزوین، سیستان و بلوچستان، زنجان، هرمزگان و کرمانشاه تشکیل شده است.https://kerman-new.irannsr.org/fa/#
هر یک از سازمان‌های استانی با برگزاری مجمع و انتخاب هیات مدیره‌ای متشکل از 6 الی 25 نفر، با توجه به ظرفیت فناوری اطلاعات در هر استان، کار خود را آغاز نمود . در پی شکل‌گیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در استان‌ها و برگزاری انتخابات شورای مرکزی ، رییس سازمان توسط رییس جمهور انتخاب و فعالیت رسمی سازمان آغاز گردید.

هدف نظام صنفی رایانه‌ای کشور

نظام صنفی رایانه‌ای کشور امروزه تلاش دارد در جایگاه تنظیم‌گر مناسبات بخش خصوصی و دولت در حوزه فناوری اطلاعات ضمن دفاع از حیثیت و حقوق حرفه ای آحاد صنف، مشارکت در تصمیم سازی برای این حوزه و اشاعه آن به سطوح اجرایی، بازخورد لازم از محیط اجرا را جهت تصحیح مسیر به سطوح سیاست گذار و برنامه ریز منتقل نماید.

نظام صنفی رایانه‌ای کشور

در آبان 1399 ششمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی استان کرمان برگزار شد

این انتخابات به دلیل کرونا به صورت الکترونیکی(در بستر بلاکچین) برگزار شد.و جناب مهندس امین خلیل‌یزدی با کسب آرای لازم شرکت کنندگان توانست در لیست منتخبین قرار گیرد. و عنوان بازرس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را به نام خود ثبت کند و از اعضای هیات مدیره به شمار می‌روند.

امید است که بتوانیم در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با همراهی و همدلی، خلق و ارائه خدمات و محصولات ویژه، آموزش و اتحاد برای پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان ایران گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید